محمد عابدی

وب رسمی محمد عابدی
مشخصات بلاگ

خواننده ، آهنگساز ، تنظیم کننده و ترانه سرا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۲۵ خرداد ۹۶، ۱۸:۱۸ - علی ایرانپور مبارکه
    عالی

تنظیم ، میکس و مستر : محمد عابدی

ترانه : مهران آتش

لازم به ذکر است این ترانه قبلا توسط خواننده ی پاپ ایران مهران آتش اجرا شده.اکنون این کار با آهنگ و تنظیم جدید توسط محمد عابدی برای شما دوستان عزیز آماده شده

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

امیدوارم از این آهنگ لذت ببرید

نظرات  (۴)

۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۴ arak nik arak nik

 

باسلام

باتشکر از وبلاگ خوبتون از وبلاگ به خوبی استفاده کردم

لطفآ خواهش میکنم فروشگاه اراک نیک  را به آدرس  www.araknik.ir   درقسمت پیوند های  وبلاگتون  لینک کنید . موفق باشید                 

۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۲:۳۴ علیرضا عادل زاده
سلام علیرضا عادل زاده هستم:-) وبلاگ قشنگی داری اگر با تبادل لینک موافقی بهم بگو تا لینک کنم سایتتونو
پاسخ:
سلام آقای عادل زاده.ممنونم.لطف دارید شما.چشم لینکتونو گذاشتم.من آماده تبال لینکم
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۸ علی ایرانپور مبارکه
عالی
۲۵ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۹ علی ایرانپور مبارکه
عشقی است آقای محمد عابدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی